onsdag den 6. november 2013

Torsdag den 7. november

I dag skal I arbejde videre med jeres projekt. Her forklarer jeg, hvad I skal lave: 


Lav en analyse og fortolkning af Cecil Bødkers Vold i skolen og/eller Wolfgang af Anders Thomas Jensen. Lav en præsentation af jeres analyse og fortolkning.

Mål: I skal vise mig, at I kan analysere og fortolke en tekst/kortfilm 


I skal lave en præsentation af jeres analyse og fortolkning, hvor I bruger jeres analysemodel. Jeg vil IKKE have endnu en skriftlig opgave. Jeres præsentation kan bestå af: 
  • Planche
  • Digital planche
  • Filmoptagelse
  • Lydoptagelse
  • Mindmap
  • Fremlæggelse  


I skal være færdig fredag den 15. november. Hvis man  laver en fremlæggelse skal jeg orienteres, så jeg kan koordinere det. Fremlæggelser finder også sted fredag den 15. november 



1 kommentar: