onsdag den 28. august 2013

Torsdag den 29. august

Jeg er i København for at undervise i web2 i dag. Læsevejlederne står for timerne, men efter aftale med dem, har jeg lagt nogle opgaver ud, som I skal lave undervejs. Jeres deltagelse i dag består i at: 

1. Gennemføre den læsetest, som læsevejlederne arrangerer (og eventuelt en samtale).
2. Læs artiklen Unge udskyder at drikke den første tår alkohol og besvar de opgaver, som jeg har lagt her på bloggen

I får således fravær, hvis ikke disse ting er lavet. I får ikke fravær, hvis de er lavet (i princippet må I godt lave opgaverne hjemme). I skal:

Se videoen om kilder og læs om kilder på denne hjemmeside. 
Læs Artiklen Unge udskyder at drikke den første tår alkohol (den ligger på ludus under timerne i morgen og hænger i papirudgave på opslagstavlen i klassen)     
Besvar de spørgsmål, som er vedhæftet herunder: 

Opgaver til teksten

      Opgaverne skal sendes til min mail st@herninghfogvuc inden fredag morgen kl. 8.10. Så får I ikke fravær for timerne. Hvis du/I har spørgsmål, så prøv på dette forum. Jeg tjekker nogle gange i løbet af dagen og besvarer eventuelle spørgsmål. I må også gerne hjælpe hinanden:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar